Els comerços de Sant Quintí repartiran 600 premis per Nadal
Amb l’objectiu de promoure el comerç local i incentivar la restauració al municipi, l’Ajuntament ha engegat una nova edició de la campanya comercial de Nadal.
Els establiments i locals adherits repartiran un total de 600 premis a través de la fórmula “Rasca i Guanya” entre els clients que realitzin compres o consumicions a partir de 5 €. Aquest cop, es posaran en circulació 5.000 butlletes que contenen 200 vals de descompte de 5€, 30 tasses personalitzades i 370 bosses de tela per fomentar la compra sostenible.
En aquesta edició de la campanya comercial de Nadal, s’han implementat noves accions dirigides a la promoció del teixit comercial amb el suport de la subvenció dels Fons Next Generation EU en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència estatal. “Gràcies als fons europeus Next Generation EU estem implementant un nou programa de promoció comercial per donar més visibilitat al comerç amb nous canals i accions de comunicació, formacions per als comerciants, nous obsequis per a l’acció Rasca i Guanya o nous elements decoratius per als establiments durant la temporada de Nadal que busquen promocionar la vila i dinamitzar-la”, explica Mireia Renom, regidora de Comerç de l’Ajuntament de Sant Quintí de Mediona.
Un pla per a promocionar el comerç local
Amb el lema, “Viu el Nadal a Sant Quintí de Mediona”, els 21 establiments adherits a la campanya posaran a disposició dels clients butlletes per obtenir vals de descompte i obsequis del 12 de desembre de 2024 al 7 de gener de 2025. La campanya ‘Rasca i Guanya’ és l’acció principal d’un programa que s’està duent a terme durant tot el mes de desembre, que inclou el II Concurs d’Aparadors de Nadal de Sant Quintí que, a través d’una votació als establiments participants, permetrà decidir fins al 7 de gener quin establiment volen que sigui guanyador. Amb el seu vot, els clients participaran automàticament en el sorteig d’un sopar per a dues persones en un restaurant de la vila, premi que també obtindrà l’establiment guanyador.
A més, durant aquest mes també s’estan duent a terme formacions subvencionades per millorar els coneixements dels comerciants en màrqueting digital i xarxes socials, i accions de promoció comercial a través del nou perfil d’Instagram i Facebook adreçat al comerç i el turisme, @viusantquinti, que s’anunciaran durant el desembre. “Volem agrair i posar en valor a totes les persones que, amb el seu esforç mantenen viu el comerç al municipi, tant comerciants com clients”, ha finalitzat la regidora. Aquestes accions també contemplen la creació d’una web i una APP per a la promoció turística i comercial.
Comerços participants a l’acció ‘Rasca i Guanya’
Estètica Mònica Mora, Sublim Estilistes, Restaurant l'Amagat, Bar Restaurant Gabiretxe, Bar Restaurant Xamaio, Farmàcia Cerrillo, Taller de vehicles Daro Motor Automoció, Ferreteria Renom, Perruqueria Isa, Bodega Sant Quintí, Colors, Forn Pont de Monistrol, Centre veterinari Les Deus, Queviures Soler, Tecno Telecom, Cal Nadal, Taller de vehicles Sant Quintí, Bar La Pedra, Forn de pa Sant Quintí, DCINE i Urban Hair Salon.