Promoció de l'ús del canal digital i dels mitjans d'identificació electrònica entre els col·lectius obligats
Descripció:
La llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, recull el dret i obligació de relacionar-se electrònicament amb les administracions públiques.
Les persones físiques poden escollir en tot moment si es comuniquen amb les administracions públiques per exercir els seus drets i obligacions a través de mitjans electrònics o no. Estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques per efectuar qualsovol tràmit d'un procediment administratiu: Les persones jurídiques Les entitats sense personalitat jurídica. Els professionals que requereixen la col·legiació obligatòria. Els qui representin a un interessat obligat a relacionar-se electrònicament amb l'administració.
Informació sobre la inscripció:
Per tal de promoure l'ús del canal digital i dels mitjans d'identificació digital entre les petites i mitjanes empreses desde la Regidoria de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia es promouen aquests tallers amb caràcter grautit per a les empreses i entitats interessades.
A qui va dirigit:
Col·lectius obligats, petita i mitjana empresa, associacions i entitats sense finalitat de lucre, gestories i col·lectius professinals o socials.
Requisits dels inscrits:
Els assistents han de dur de manera necessària el seu DNI, la seva targeta sanitària i un telèfon intel·ligent. També és imprescindible que tinguin un correu electrònic actiu.
Formulari d'inscripció
Continguts
PROMOURE L'ÚS DEL CANAL DIGITAL I DELS MITJANS D'IDENTIFICACIÓ ELECTRÒNICA ENTRE ELS COL·LECTIUS OBLIGATS
Objectius:
l'objectiu és realitzar tallers pràctics que assegurin que els col·lectius coneguin i utilitzin el canal digital. Per asseguar aquest objectiu els tallers volem que estiguin alineats amb els següents objectius:
Dinàmica formativa:
- Treballar amb els assistents en els sistemes d'identificació i signatura al seu abast ( ceritifcat idCAT, o en tot cas idCATmòbil)
- Què és i com trobar un catàleg de tràmits en una Seu electrònica d'una administració, i es realitza un cas pràctic de presentació d'una instància amb e-TRAM.
- Es farà un cas pràctic de com recollir una notificació electrònica a la bústia d'eNotum.
- Es treballarà de forma pràctica en fer una presentació de factures per eFACT i FACE, aquesta activitat dirigida principalment per entitats i comerciants, amb la intenció que també arribin a conèixer l'ús del B2Brouter.
- Es donarà formació per a l'ús del servei REPRESENTA proveït pel Consorci AOC, i també sobre la FINESTRETA ÚNICA EMPRESARIAL (FUE)
- Es resoldran situacions fictícies amb els assistents a través de la plataforma KAHOOT amb l'objectiu de comprovar que s'ha entès bé el contingut de la formació, i simultàniament obtenir indicadors de satisfacció dels assistents sobre la sessió realitzada.
- Els darrers 30 minuts es farà un otrn de preguntes obertes per resoldre dubtes.
Taller online. Nexes. Innovació, emprenadors i empreses. Sant Sadurní d'Anoia